پیش‌بازی ذوب‌آهن - آکادمی کیا؛ ربیعی میزبان مدرسه فوتبال مهدوی‌کیا

پیش‌بازی ذوب‌آهن - آکادمی کیا؛ ربیعی میزبان مدرسه فوتبال مهدوی‌کیا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم لیگ دویی آکادمی کیا که توسط مهدی مهدوی‌کیا تاسیس شده میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم دسته دویی آکادمی کیا تهران خواهد رفت. مسابقه‌ای که به نظر نمی‌رسد کار سختی برای شاگردان ربیعی ایجاد کند و در طرف دیگر یک فرصت بسیار مناسب برای محک بازیکنان جوان آکادمی کیا در خانه حریف خواهد بود.

ذوب‌آهن از جمله تیم‌هایی است که با سرمربی جدید این فصل خود، نتیجه خوبی گرفته و توانسته در پایان نیم فصل اول در رتبه پنجم جدول جای گیرد. با این وجود ذوبی‌ها در چهار بازی آخر در نیم‌فصل اول خود فقط یک گل وارد تور دروازه حریفشان کردند؛ گلی که البته باعث پیروزی گاندوها در آبادان برابر صنعت نفت شده است. ذوب‌آهن همچنین در سه بازی اخیر خانگی خود پیروز نبوده و باید دید با شروع دوباره در نیم فصل دوم می‌تواند این رکوردهای منفی را در برابر حریف لیگ دویی خود به پایان رساند یا خیر.

در سمت مقابل تیم آکادمی کیا تهران قرار دارد. تیمی مبتنی بر بازیکن‌سازی و بازیکن‌پروری که حدود ۹ سال پیش توسط یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران یعنی مهدی مهدوی‌کیا تاسیس شد و بیشتر این تیم را در مسابقات رده‌های پایه به یاد داریم. با این حال آکادمی کیا این فصل در لیگ دسته دوم هم حضور دارد تا به افزایش تجربه بازیکنان جوانش کمک شود.

هدایت تیم آکادمی کیا برعهده هادی مهدوی‌کیا برادر مهدی مهدوی‌کیاست و بازی با ذوب‌آهن بهترین فرصت برای تیمی است که جزو پرچم‌داران فوتبال پایه در سال‌های اخیر بوده است. آکادمی کیا با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دهم گروه دوم لیگ دسته دوم حضور دارد.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران

ذوب‌آهن - آکادمی کیا تهران

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۵

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

1997