ستاره سابق رئال مادرید در راه النصر؟

ستاره سابق رئال مادرید در راه النصر؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی النصر یک بار دیگر شانس هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو را دارد و طبق آخرین گزارش ها، النصر می خواهد ستاره منچستریونایتد را راضی به آمدن به خاورمیانه کند.

به گزارش فوتبالی و دیلی میل، قرارداد واران با شیاطین سرخ در پایان این فصل به اتمام می رسد و واران نیز می خواهد از الدترافورد خارج شود. حالا باشگاه النصر می خواهد از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و حتی حاضر است قراردادی سنگین و وسوسه انگیز به قهرمان جام جهانی 2018 پیشنهاد دهد. دیلی استار مدعی است که النصر عربستان پیشنهاد دستمزدی سالیانه با رقم 50 میلیون پوند را به واران داده است. 

اگر واران با این پیشنهاد موافقت کند، او یک بار دیگر با رونالدو هم تیمی خواهد شد. این دو نفر برای مدت 5 سال در رئال مادرید با یک دیگر هم بازی بودند و جام های زیادی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را برنده شدند. البته رونالدو واران یک بار دیگر در یونایتد نیز با هم بودند، اما فوق ستاره پرتغالی بعد از دعوای رسانه ای که با اریک تن هاگ داشت، در اواخر سال 2022، قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرد و خاورمیانه رفت.

البته واران فقط با رونالدو هم تیمی نخواهد شد، بلکه فرصت این را دارد تا با دشمنان قدیمی اش مثل سادیو مانه و آیمریک لاپورت نیز هم تیمی شود.

4416