حمله توییتری به کلینزمن؛ تکرار بحران لبخند! (عکس)

حمله توییتری به کلینزمن؛ تکرار بحران لبخند! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شکست کره جنوبی مقابل اردن، یورگن کلینزمن را سوژه حملات زیادی در توییتر کرده است.

به گزارش فوتبالی، شاید حتی بدبین‌ترین هوادار کره جنوبی هم تصورش را نمی‌کرد که تیمش با دو گل به اردن ببازد و از جام ملتهای آسیا حذف شود اما این اتفاق رخ داد تا اردن برای اولین بار، فینالیست جام ملتها شود.

کره‌‌ای‌ها که پیش از بازی امروز هم دل چندان خوشی از سرمربی آلمانی‌شان نداشتند، حالا و بعد از حذف تیمشان، او را مقصر اصلی این فاجعه می‌دانند و در فضای مجازی و توییتر، پیامهای زیادی برای قطع همکاری فدراسیون فوتبال کره با کلینزمن منتشر شده است.

دلیل عصبانیت کره‌ای‌ها از یورگن کلینزمن، فقط به مسائل فنی برنمی‌گردد و واکنش او در پایان بازی امشب، این مربی را تبدیل به چهره‌ای کرده که کره‌ای‌ها، به دیدن او آلرژی پیدا نکرده‌اند.
قیافه او در پایان بازی با اردن، از دید کره‌ای‌ها، هیچ شباهتی به ظاهر یک مربی بازنده ندارد و آنها می‌گویند اگر کسی بازی را ندیده بود، فکر می‌کرد، کره فینالیست جام ملتها شده که مربی‌اش اینقدر خونسرد و حتی خوشحال است!

کره‌ای‌ها با قرار دادن تصویر کلینزمن در کنار سون هیونگ مین، به این موضوع پرداخته‌اند که کاملا مشخص است چه کسی از حذف کره ناراحت است و برای چه کسی، این موضوع اصلا اهمیتی ندارد.

نکته جالب اینکه این اولین باری نیست که صورت کلینزمن، سوژه می‌شود و بعد از تساوی 3-3 کره جنوبی مقابل مالزی در آخرین بازی مرحله گروهی، انتقادها از واکنش سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها نسبت به گل خورده تیمش به قدری زیاد شد که او مجبور شد درباره این مساله، توضیح دهد.

فعلا که گمانه‌زنی‌ها حاکی از قطع همکاری فدراسیون فوتبال کره جنوبی با سرمربی آلمانی‌اش است و باید دید نهایتا چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

۱۹۸۴