عکس؛ دیدار اینیستا با مسی و بارسایی‌های سابق در ژاپن

عکس؛ دیدار اینیستا با مسی و بارسایی‌های سابق در ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر میامی در ادامه تور پیش فصل خود به کشور ژاپن رفته است و قرار است که در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ویسل کوبه برود و باید دید که اوضاع برای اینتر میامی در این بازی به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا بازیکن اسبق بارسلونا که به نوعی اسطوره بارسا هم به حساب می آید، بین سال های 2018 تا 2023 بازیکن تیم ویسل کوبه ژاپن بوده است و پس از آن به باشگاه الامارات پیوست.

آندرس اینیستا که در حال حاضر در ژاپن حضور دارد، به اردوی تیم اینتر میامی رفته است و با لیونل مسی و هم‌تیمی های سابق خود در بارسلونا مثل سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوییس سوارز دیدار کرده است. آندرس اینیستا در حال حاضر 39 سال سن دارد اما هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است.

اینیستا تا سال 2018 در بارسلونا حضور داشت و پس از آن بود که راهی تیم ویسل کوبه شد. در حال حاضر چهار بازیکن سابق بارسلونا در اینتر میامی حضور دارند و این بازیکنان همان طور که گفته شد لیونل مسی، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوییس سوارز هستند و به نوعی دیوید بکام و مالکان باشگاه اینتر میامی، یک "مینی بارسا" را در تیم آمریکایی تشکیل داده اند.

1471