ستاره نروژی در رادار اتلتیکو مادرید

ستاره نروژی در رادار اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- استرند لارسن، ستاره 24 ساله سلتاویگو مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از رسانه‌های نزدیک به باشگاه اتلتیکو مادرید، اتلتیکو در کنار تیم‌هایی از بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس، خواهان استرند لارسن، ستاره نروژی سلتاویگو است. رئال سوسیداد نیز پیش از این به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود، اما قصد آن‌ها برای خرید این بازیکن زیاد جدی نیست.

گفته می‌شود سلتاویگو می‌داند که لارسن مشتریان زیادی دارد و حاضر نیست او را کمتر از 30 میلیون یورو به فروش برساند.

متئو آله مانی، مدیر ورزشی سابق بارسلونا که در دوره‌ای نزدیک به انتصاب در هیئت مدیره اتلتیکو مادرید بود، قصد داشت اگر به اتلتیکو آمد، تیم را جوان کند و دو هدف اصلی‌اش اریک گارسیا و لارسن بودند.

این ملی‌پوش نروژی 24 ساله، در این فصل عملکرد درخشانی با پیراهن سلتاویگو داشته است. او در 25 بازی‌‌ای که در این فصل برای تیمش به میدان رفت، موفق شد آمار 8 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار سلتاویگو باشد.

او توانایی بازی در چند پست را دارد و در این فصل هم به عنوان مهاجم نوک بازی کرد و هم به عنوان وینگر چپ. دیگو سیمئونه، به چنین بازیکنانی که قابلیت بازی در چند پست را دارند علاقه خاصی دارد. او پیش از این نیز بارها دست به تغییر پست بازیکنانش زده بود و از این توانایی در بازیکنان استقبال می‌کند.

نشریه اسپانیایی رلوو نیز در این باره گزارش داده است که اتلتیکو مادرید با نزدیکان بازیکن و باشگاه سلتاویگو صحبت کرده اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. سیمئونه برای تابستان 2024 یک مهاجم می‌خواهد، چون احتمالا از بین آنخل کوره‌آ و ممفیس دیپای، یک بازیکن جدا می‌شود.

1428