مذاکرات ذوب‌آهن با مهاجم ۴۰ ساله برزیلی

مذاکرات ذوب‌آهن با مهاجم ۴۰ ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم‌فصل اول لیگ برتر در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، لوسیانو پریرا مندز در نیم‌فصل اول بیست‌وسومین دوره لیگ برتر عضو تیم مس رفسنجان بود و با لباس این تیم در میادین حاضر می‌شد. این مهاجم 40 ساله به دلیل مشکلات مالی رفسنجانی‌ها قرارداد همکاری‌اش را به‌صورت یکطرفه فسخ کرد و از مس جدا شد. 

این مهاجم در روزهای اخیر با تراکتور و ذوب‌آهن مذاکراتی داشته، اما ظاهراً با اینکه به تیم تبریزی نزدیک‌تر بود مسیر خود را به سمت اصفهان تغییر داده است. اینطور به نظر می‌رسد که با جذب رحمان جعفری توسط تراکتوری‌ها عملاً پرونده انتقال مهاجم برزیلی به جمع پرشورها بسته شده است.

با این اوصاف پریرا که سابقه بازی در فولاد خوزستان، سپاهان، گسترش فولاد تبریز را دارد و سال گذشته در جمع نارنجی‌پوشان شاگرد محمد ربیعی بود مسیر مذاکرات خود را با ذوبی‌ها دنبال می‌کند و بعید نیست که به‌زودی قرارداد این مهاجم 40 ساله و ذوب‌آهن رسمی شود.

گفتنی است پیش از این سبحان خاقانی، آرش قادری و نادر محمدی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه و از جمع شاگردان محمد ربیعی خارج شده‌اند.

گاندوها تا به امروز احمد شریعت‌زاده، سعید کریمی، محسن آذرباد و  محسن فروزان را در پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم فصل جذب کرده‌اند.

9989