هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و آرسنال در تابستان 2024 از تیمش جدا می‌شود

هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و آرسنال در تابستان 2024 از تیمش جدا می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- جاشوا زیرکزی، مهاجم جوان بولونیا تصمیم دارد در تابستان 2024 به تیمی مطرح‌تر در اروپا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه ایتالیایی کالچو مرکاتو، جاشوا زیرکزی هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد، آرسنال و بایرن مونیخ قطعا تابستان امسال بولونیا را ترک خواهد کرد؛ این در حالی است که شیاطین سرخ اخیراً توانستند ارتباطات خوبی با نمایندگان این بازیکن ایجاد کنند و موقعیت بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارند.

این بازیکن، یک بند آزادسازی 40 میلیون یورویی در قراداد خود دارد، اما این بند فقط برای باشگاه سابق بایرن مونیخ اعمال می‌شود، این یعنی اگر آرسنال و منچستریونایتد می‌خواهند او را به خدمت بگیرند، باید بیشتر از این مبلغ بپردازند، چون باشگاه ایتالیایی می‌خواهد سود خوبی از فروش این مهاجم جوان به دست بیاورد.

او تا به اینجای فصل در سری آ هشت گل و سه پاس گل داده است و آمار خوبی از خود به جا گذاشته است. او در تیم تیاگو موتا نقش موثری ایفا می‌کند. 

استفانو پیولی، سرمربی میلان در تمجید از عملکرد او گفت: «او بازیکن بزرگی است. من از روزهای حضورش در بایرن مونیخ و سپس در پارما او را دنبال کردم. فوق‌العاده است. بازیکنی با فیزیک عالی و باکیفیت؛ او همه چیز دارد. او در بولونیا خیلی خوب کار می‌کند.»

با این‌که راسموس هویلوند در این روزها به خوبی وظیفه گلزنی را در خط حمله تیمش انجام می‌دهد، اما تن هاخ همچنان می‌خواهد خط آتش تیمش را تقویت کند.

1428