پست اینستاگرامی ستاره انگلیسی پس از هت‌تریک مقابل برنتفورد

پست اینستاگرامی ستاره انگلیسی پس از هت‌تریک مقابل برنتفورد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و برنتفورد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی فیل فودن عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد سه گل برای سیتیزن ها به ثمر برساند. فیل فودن با هت تریکی که مقابل برنتفورد انجام داد، اکنون به تعداد دو هت تریک برای سیتیزن ها رسیده است و از سوی دیگر جای خود را در ترکیب منچستر سیتی محکم کرده است. این بازیکن در حال حاضر 22 سال سن دارد و یکی از ستاره های حال و آینده فوتبال انگلیس است.

فیل فودن پس از هت تریک مقابل برنتفورد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" چه شبی، خیلی ممنونم "

فیل فودن در بازی منچستر سیتی مقابل برنتفورد یک خوشحالی خاص هم به شکل شلیک کردن انجام داد و علت این قضیه آن است که هم‌تیمی های فیل فودن در تمرینات منچستر سیتی او را اسنایپر یا تک تیرانداز خطاب می کنند و به همین علت فیل فودن با ژستی به شکل تیراندازی خوشحالی پس از گل خود را انجام داد.

1471