توافق هافبک سابق منچستریونایتد با تیم کره‌ای

توافق هافبک سابق منچستریونایتد با تیم کره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد بازیکن سابق منچستریونایتد تست پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و با قراردادی دو ساله به باشگاه اف سی سئول ملحق خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس از زمان جدایی از ناتینگام در تابستان گذشت، بدون تیم بود و حالا بالاخره مقصدی جدید برای خود پیدا کرده است. استاندارد گزارش داده است که لینگارد با باشگاه اف سی سئول به توافق رسیده و فوتبالش را در لیگ کره جنوبی ادامه خواهد داد. 

این بازیکن 31 ساله در ماه های اخیر با وستهام و الاتفاق تمرین کرده بود اما برای امضای قاردراد با این تیم ها به تواف قنرسیده بود. او مذاکراتی نیز با باشگاه های امریکایی انجام داده بود. لینگارد که در هفته های اخیر اختصاصی در دبی تمرین می کرد، برای ادامه فوتبالش به لیگ کره جنوبی خواهد رفت. 

لینگارد البته  جدا از فوتبال دغدغه های دیگری هم دارد. به طور مثال او مالک یک کمپانی تولید لباس است، تیم بازیهای آنلاین مخصوص خود را دارد و یک شرکت رسانه ای به نام "وان تاچ انترتینمنت" را مدیریت می کند. لینگارد در روزهای آینده کارش را در اف سی سئول آغاز می کند تا اماده شروع فصل لیگ جدید کره جنوبی شود. 

4125