پدیده آرژانتینی، رئال مادرید را به بارسلونا ترجیح می‌دهد

پدیده آرژانتینی، رئال مادرید را به بارسلونا ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - حضور لیونل مسی در بارسلونا باعث شده بود تا در سالهای اخیر بسیاری از مردم آرژانتین طرفدار تیم کاتالان شوند اما به نظر می رسد که حداقل یکی از ستارگان آینده تیم ملی آرژانتین نظر متفاوتی دارد!

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گارناچو طرفدار دوآتشه کریستیانو رونالدو است و خودش هم گفته که بارها به این خاطر در اردوی تیم ملی آرژانتین با متلک هایی مواجه شده است. در حقیقت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی رقبای اصلی در سالهای اخیر بوده اند و به همین خاطر بسیاری از مردم آرژانتین خوششان نمی آید که یکی از بازیکنان کشورشان طرفدار دشمن اسطوره محبوبشان باشد!

با این وجود، گارناچو طرفدار دوآتشه کریستیانو رونالدو است و در این فصل بارها پس از گلهایش به سبک ستاره پرتغالی النصر خوشحالی کرده است. حالا ویدیویی از گارناچو در شبکه های اجتماعی وایرال شده که وقتی با سوال یک هوادار در مورد انتخاب تیم محبوبش مواجه می شود، می گوید:" جوابش ساده است، رئال مادرید."

رئال مادرید در حال حاضر وینگرهای جوان و آینده داری در ترکیبش دارد و خیلی سخت است که به سراغ گارناچو بروند چرا که اولویت اصلی انها مربوط به خرید امباپه است اما در هر صورت به نظر می رسد که اگر به سراغ آلخاندرو بروند، نظر او کاملا مشخص باشد!

4125