دفاع مجدد قلعه‌نویی از تورنمنت اردن؛ انتقادات درست نبود

دفاع مجدد قلعه‌نویی از تورنمنت اردن؛ انتقادات درست نبود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی ایران امروز یک بار دیگر از حضور در تورنمنت 4 جانبه اردن که اواخر مهرماه برگزار شد دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران فردا در یکی از حساس‌ترین بازی‌‌هایش در سال‌های اخیر مقابل تیم ملی قطر قرار می‌گیرد. برنده این مسابقه به بازی فینال جام ملت‌های آسیا 2023 خواهد رسید.

ساعاتی پیش نشست خبری قبل از بازی ایران و قطر برگزار شد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به همراه سعید عزت‌اللهی به این نشست رفت و درباره بازی حساس با قطر توضیحاتی داد.

صحبت‌هایی که در این نشست مطرح شد یک بار دیگر قلعه‌نویی را مجبور کرد تا درباره تورنمنت 4 جانبه اردن صحبت کند. ماجرا هم از جایی آغاز شد که یک خبرنگار پیروزی 4 بر صفر ایران مقابل قطر در آخرین تقابل دو تیم را یادآوری کرد. 

قلعه‌نویی با شنیدن این مطلب گفت: «سوال شما را در دو بخش جواب می‌دهم. در تورنمنت اردن که انتقادات زیادی شد باید بگویم که سه تیم از آن چهار تیم در نیمه نهایی حضور دارند. یک مربی بود که می‌گفت بعضی بازی‌ها برای بازیکن است. من بعد از کنفرانس به بازیکنانم گفتم که ما باید به فکر بازی با قطر باشیم‌ و بازی ژاپن را فراموش کنیم. پس بازی با قطر در تورنمنت اردن را فراموش کرده‌ایم. من از بازیکنانم خواستم که هم باکیفیت‌تر، هم دونده‌تر و هم جنگنده‌تر از بازی ژاپن به مصاف قطر بروند. می‌خواهیم بعد از چند دهه به فینال برویم. من به اعتقاد دارم که این کار را می‌توانیم بکنیم. من همیشه گفتم که مهم‌ترین مشکل ما بازیکنان هستند، اگر روز خوب‌شان باشد ما می‌توانیم ببریم. رفتار مهدی طارمی هم اتحاد را در تیم نشان داد.»

در تورنمنت 4 جانبه اردن که اواخر مهر ماه امسال برگزار شد ایران با برتری مقابل اردن و قطر قهرمان شد. قطر به مقاوم دوم رسید و اردن با شکست دادن عراق در   رده سوم ایستاد. 

1359