خاطره حلالی از اولین وی ای آر تاریخ فوتبال!

خاطره حلالی از اولین وی ای آر تاریخ فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی- مانیتوری کوچک در بازی پرسپولیس و سپاهان جام‌حذفی در دهه هفتاد، پیش از این که دنیای فوتبال وی ای آر را بشناسد، نقش این تکنولوژی را ایفا کرده و اسماعیل حلالی را نجات داده است!  

به گزارش فوتبالی، خاطره‌ای از اسماعیل حلالی از روزهای بازیگری‌اش نشان می‌دهد که گویا فوتبال ما قبل از فوتبال دنیا زمانی از وی ای آر استفاده کرده است.

صحبتهای او را در برنامه دیشب فوتبال فوتبال برتر بخوانید: "ما در اون سالی که با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام‌حذفی شدیم در جام‌حذفی در مرحله نیمه‌نهایی با سپاهان بازی کردیم. بازی رفت را یک بر صفر بردیم و در بازی برگشت ما 2 تا گل از سپاهان خوردیم و بازی 2-2 شد و به ضربات پنالتی رفت. دقیقه 43 یک بازیکن ما اخراج شد و 2 بر صفر هم عقب بودیم. هیچ بازیکنی نمی‌توانست به رختکن برود با این نتیجه و اتفاق! یک دقیقه مانده بود که نیمه شود ما یک گل زدیم."

حلالی با این مقدمه طولانی سراغ ماجرای وی ای آر می‌رود:" دقیقه 75 هم پنالتی شد و علی آقا گفته بود که نادرمحمدخانی ضربه را بزند. من دیدم که نادرمحمدخانی عقب‌عقب می‌رود. من هم که دو، سه سال بود آمده بودم پرسپولیس دنبال یک موقعیتی بودم که خودم را نشان بدهم. توپ را گرفتم که ضربه را بزنم. دیدم که کل ورزشگاه ایستاده و دروازه هم انگار کوچک شده بود! مثل الان 11، 12 دوربین هم نبود. یک مانیتور بغل زمین بود. از ترسم اینقدر ضربه را محکم زدم که توپ خورد زیر طاق و رفت داخل دروازه و آمد بیرون و سپاهان بازی را شروع کرد. داور هم گفت ادامه بازی اما کمک داور پرچم زد که توپ گل شده است. بازیکنان سپاهان ریختن سمت کمک داور و یک ربع بازی متوقف شد. در نهایت همان تلویزیون کوچک کنار زمین ما را نجات داد. آمدند دیدند که توپ از خط رد شده است."

4326