سریع‌ترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس؛ خبری از واکر نیست

سریع‌ترین بازیکنان فصل لیگ انگلیس؛ خبری از واکر نیست

پایگاه خبری فوتبالی - پنج بازیکن سریع لیگ انگلیس در فصل جاری مشخص شدند که یک شگفتی در این لیست قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته کایل واکر با ثبت  سرعت 37.31 کیلومتر بر ساعت به سریع ترین بازیکن لیگ انگلیس تبدیل شده بود و داروین نونیز نیزتجربه رسیدن به سرعت 36.53 کیلومتر بر ساعت را داشت.  

حالا اسکای اسپورت لیست سریع ترین بازیکنان لیگ انگلیس در فصل 24-2023 را مشخص کرده است که میکی فن دفن از تاتنهام که فصل درخشانی در تیم آنژه پوستکوگلو داشته، عنوان سریع ترین بازیکن تا کنون را داشته است. فن ده فن فصل گذشته در بوندسلیگا با رسیدن به سرعت 36.35 کیلومتر بر ساعت عنوان سریع ترین بازیکن این لیگ را ثبت کرده بود اما در تاتنهام توانسته رکورد خودش را هم بشکند. 

بازیکن 23 ساله در این فصل با ثبت رکورد 37.38 کیلومتر بر ساعت، سریع ترین بازیکن فصل بوده است. چدوزی اوبینه وینگر لوتون با ثبت سرعت 36.93 کیلومتر بر ساعت سوم است.  پدرو نتو، ملی پوش ایرلندی باشگاه ولورهمپتون با 36.86 کیلومتر بر ساعت در رتبه سوم جای گرفته است. دومینیک سوبوسلای از لیورپول با 36.76 کیلومتر بر ساعت رتبه چهارم را از آن خود کرده و دارا اوشی مدافع میانی برنلی با سرعت 36.73 کیلومتر بر ساعت پنجم است. 

بهترین رکورد تاریخ لیگ انگلیس توسط کایل واکر در سال 2020 ثبت شد که این بازیکن تجربه رسیدن به سرعت 37.80 کیلومتر بر ساعت را در یکی از بازیهایش را داشت. 

4125