واکنش مسی به خشم دولت هنگ کنگ

واکنش مسی به خشم دولت هنگ کنگ

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به علت مصدومیت نتوانست برای اینتر میامی در بازی دوستانه مقابل منتخب هنگ کنگ حضور پیدا کند که این مسئله باعث خشم هواداران هنگ کنگی از او شد.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در حال حاضر به ژاپن سفر کرده تا دیدار دوستانه ای مقابل ویسل کوبه داشته باشد. دولت هنگ کنگ از غیبت مسی در این بازی ابراز خشم کرده و اعلام کرده که یکی از شروط برگزاری بازی این بوده که مسی حداقل 45 دقیقه بازی کند. آنها اعلام کرده اند که از برگزارکنندگان بازی به علت رعایت نشدن این بند از قرارداد، شکایت می کنند.

حالا کار به جایی کشیده که خود مسی مجبور به عذرخواهی شده است. بازیکن آرژآنتینی گفت:" غیبتم در آن بازی یک بدشانسی بود. در عربستان احساس درد داشتم. سعی کردم که شانس خود را برای بازی در هنگ کنگ امتحان کنم. بازی قبلی در هنگ کنگ را به علت مصدومیت عضلانی از دست دادم و این برایم ناراحت کننده بود. خیلی دوست داشتم که بازی کنم چرا که هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند اما این هم بخشی از بازی است. امیدوارم که بتوانیم روزی دوباره به آن جا برگردیم و من هم بتوانم بازی کنم. حیف شد. تور پیش فصل به پایان خود رسید و دوست دارم که در اخرین بازی در ژاپن حضور پیدا کنم. شرایطم را بعد از آخرین تمرین ارزیابی می کنیم و حس خیلی بهتری دارم."

4125