نتایج فوتبال زنان در اروپا؛ لیون و‌ بارسلونا همچنان می برند

نتایج فوتبال زنان در اروپا؛ لیون و‌ بارسلونا همچنان می برند

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ های معتبر فوتبال زنان در اروپا این هفته برگزار شد و لیون و بارسلونا رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را حفظ کردند.

به گزارش فوتبالی، ‌فوتبال زنان در اروپا این هفته در پنج لیگ معتبر برگزار شد.

در لیگ اسپانیا، بارسلونا همچنان می برد و در هفته پانزدهم هم موفق شد با نتیجه  چهار بر صفر هوئلوا را شکست دهد و با ۴۵ امتیاز به یکه تازی خود ادامه دهد. رئال مادرید هم در هفته پانزدهم لیگ زنان اسپانیا با نتیجه ۷ بر یک والنسیا را شکست داد و با ۳۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در هفته سیزدهم لیگ برتر زنان انگلیس، چلسی با نتیجه ۳ بر صفر اورتون را شکست داد و با ۳۴ امتیاز صدرنشین ماند. منچسترسیتی هم با نتیجه دو بر صفر لسترسیتی را شکست داد و‌ به رده دوم صعود کرد. آرسنال هم در این هفته در کمال تعجب با نتیجه ۲ بر یک مقابل  وستهم شکست خورد و به رده سوم جدول سقوط کرد. منچستریونایتد هم با پیروزی مقابل برایتون به رده چهارم آمد.

در مهم ترین دیدار هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، رم با نتیجه ۳ بر یک یوونتوس را شکست داد و اختلافش را با یوونتوس به عدد ۸ رساند. آث میلان هم مقابل فیورنتینا با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. اینترمیلان هم با نتیجه ۳-۲ مغلوب کومو شد.

در هفته چهاردهم لیگ فرانسه، لیون به چهاردهمین برد خود رسید تا احتمالا باز هم شاهد قهرمانی این تیم در لیگ زنان فرانسه باشیم. پاریس سن ژرمن هم مقابل فلوئری به تساوی یک بر یک رسید و اختلافش با لیون به ده امتیاز رسید.

و در هفته دوازدهم بوندسلیگا زنان آلمان، بایرن مونیخ از تساوی ولفسبورگ مقابل لورکوزن استفاده کرد و با پیروزی مقابل فرایبورگ به صدر جدول رسید.

۶۰۰۱