عکس؛ وقتی والورده و کاپیتان آرسنال در آکادمی رئال مادرید بودند

عکس؛ وقتی والورده و کاپیتان آرسنال در آکادمی رئال مادرید بودند

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد در حال حاضر کاپیتان تیم آرسنال است و یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم میکل آرتتا است.

به گزارش فوتبالی ، مارتین اودگارد روزگاری در رئال مادرید حضور داشت. اودگارد در سال 2015 از فوتبال نروژ راهی رئال مادرید شد. در حقیقت استعدادیاب های رئال مادرید این بازیکن را جذب کردند و او را وارد تیم آکادمی خود کردند. اودگارد در رئال مادرید چندان نتوانست فرصتی برای بازی کردن به دست بیاورد و صرفا در تیم آکادمی رئال مادرید حضور داشت. این بازیکن تا سال 2017 در آکادمی رئال مادرید بود. او پس از آن به تیم های مختلف قرض داده شد و در نهایت در سال 2021 به طور دائمی راهی آرسنال شد و اکنون هم در جمع توپچی های لندن توپ می زند و عملکرد خوبی دارد.

فدریکو والورده ستاره اروگوئه ای حال حاضر رئال مادرید، در تیم آکادمی رئال مادرید یا همان رئال مادرید کاستیا با مارتین اودگارد هم‌تیمی بوده است. فدریکو والورده از سال 2016 در رئال مادرید حضور دارد. او در آن زمان به آکادمی رئال مادرید پیوست.

این تصویر مربوط به رئال مادرید کاستیا در فصل 2016/17 است و می بینیم که در آن زمان مارتین اودگارد و فدریکو والورده با هم در تیم آکادمی رئال مادرید حضور داشته اند.

1471