منچستریونایتد ستاره 23 ساله‌اش را ارزان نمی‌فروشد

منچستریونایتد ستاره 23 ساله‌اش را ارزان نمی‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای فروش دائمی جیدون سانچو در تابستان 2024 مبلغ هنگفتی را درخواست خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو، یکی از پرسروصداترین خریدهای منچستریونایتد در سال‌های اخیر بوده است. او که به عنوان یک فوق ستاره از دورتموند راهی منچستریونایتد شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و به یک خرید شکست‌خورده برای اهالی اولدترافورد تبدیل شد.

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان امسال، مدیران منچستریونایتد با انتقال قرضی او به بروسیا دورتموند موافقت کردند؛ چرا که سانچو با اریک تن هاخ به مشکل خورده بود و در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی هلندی جایی نداشت.

او پس از درگیری با سرمربی تیم، از عذرخواهی امتناع کرد تا شرایط برایش پیچیده‌تر شود. تن هاخ نام او را در لیست تیم برای مسابقات قرار نمی‌داد و حتی از تمرینات تیم نیز محروم شده بود. این اتفاقات دست در دست همدیگر دادند تا خرید گران قیمت گلیزرها، مورد غضب تن هاخ قرار بگیرد و در نهایت به باشگاه سابق خود بپیوندد.

طبق گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، شیاطین سرخ چیزی بین 40 تا 50 میلیون پوند در ازای فروش دائمی جیدون سانچو درخواست می‌کنند، که با توجه به کاهش ارزش او از زمان پیوستنش به جمع قرمزهای منچستر (با 73 میلیون پوند به گفته اسکای اسپورت) کمی نامعقول و گران به نظر می‌رسد.

مدیران منچستریونایتد اعتقاد دارند که او 23 ساله است و هنوز راه زیادی برای درخشش در فوتبال اروپا دارد؛ از همین رو، مبلغ درخواستی‌شان منطقی است.

با این تفاسیر، حالا باید منتظر ماند و دید تکلیف جیدون سانچو در تابستان چه می‌شود؟ آیا دوباره به منچستر بازمی‌گردد یا راهی تیم دیگری می‌شود؟

1428