سرمربی قطر: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و سختی بازی با ایران را می‌دانیم

سرمربی قطر: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و سختی بازی با ایران را می‌دانیم

پایگاه خبری فوتبالی- مارکز لوپز در نشست خبری قبل از بازی با ایران گفت: می‌دانیم که خط حمله ایران خیلی قدرتمند است و تلاش می‌کنیم که آنها را کنترل کنیم.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند. مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از این بازی گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. ما با قدرت و تمرکز کافی به بازی فردا می‌آییم و می‌خواهیم در بازی فردا به پیروزی برسیم.

او درباره این که بازی با ایران، سخت‌ترین دیدار قطر خواهد بود؟ گفت: ایران تیم بسیار قوی‌ای است‌. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گرفتیم و فردا با ایرانی بازی می‌کنیم که هدف و انگیزه مشابه با ما دارد.

سرمربی قطر درباره ایجاد انگیزه برای بازیکنان قطر که تجربه قهرمانی این رقابت‌ها را دارند، بیان کرد: ما می‌خواهیم به فینال برسیم و سختی بازی با ایران را می‌دانیم. ایران سال‌هاست که این رقابت‌ها را نبرده ولی ما می‌خواهیم به فینال برسیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.

لوپز درباره برنامه‌اش برای کنترل ضدحملات ایران هم گفت: ما می‌دانیم که خط حمله ایران خیلی قدرتمند است و تلاش می‌کنیم که آنها را کنترل کنیم ولی من نمی‌توانم توضیح دهم که چه برنامه‌ای دارم و فردا در زمین خواهیم دید.

او درباره این که برنامه‌ای برای ضربات پنالتی دارد؟ گفت: ما می‌خواهیم در زمان عادی بازی به برتری برسیم.

سرمربی قطر ادامه داد: بازیکنان مصدوممان را در بازی فردا داریم و می‌خواهیم بدون ترس وارد زمین شویم. ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در بازی فردا داشته باشیم.

لوپز درباره انتخاب داور کویتی برای بازی فردا بیان کرد: من فقط روی تیمم تمرکز کرده‌ام و به داور و باقی موارد بازی فردا توجه نمی‌کنم.

او ادامه داد: ما شیوه خودمان را در بازی فردا بازی می‌کنیم. ممکن است که از بازیکنان تهاجمی در بازی فردا استفاده کنم، شاید هم نه. ما فردا می‌خواهیم ببریم و ممکن است سبک بازی‌مان تهاجمی یا تدافعی باشد.

سرمربی تیم ملی قطر همچنین گفت: ما فقط دو روز فرصت ریکاوری داشتیم. بازی فردا سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. ما تمام توانمان را برای بازی فردا می‌گذاریم و می‌دانیم جایی هستیم که نام‌های بزرگی مانند استرالیا نتوانسته‌اند به آن برسند. تیم‌های قوی‌تر هم حذف شده‌اند و هر چیزی ممکن است.

1999