اسبقیان: امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی استمرار داشته باشد

اسبقیان: امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی استمرار داشته باشد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی استمرار داشته باشد وً قطر را از پیش رو برداریم و به فینال برویم.

به گزارش فوتبالی، شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: به مهرداد علیقارداشی بابت ریاست فدراسیون تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌های این رشته ادامه داشته باشد. باید از غفور کارگری هم تشکر کنم که شخصاً به مجمع آمد و تا انتها نیز حضور داشت. این حضور پیام دارد؛ اینکه او به این رشته و سایر رشته‌ها اهمیت می‌دهد.

وی افزود: در دوره هشت ساله حضور علیقارداشی شاهد این بودیم که موفقیت‌های قابل توجهی بدست آمده است. رنگینک اول زیر 15 سال جهان توسط بنیامین فرجی تحسین برانگیز است و این نشان دهنده توجه به رده‌های پایه است و قطعاً ورزشکاران بزرگی می‌شوند.

وی گفت: لیگ پویایی در تنیس روی میز وجود دارد و نفرات زیادی هم در کشورهای مختلف لژیونر هستند. طی سال‌های اخیر نیز افتخارات زیادی بدست آمده است. یک‌بار دیگر به علیقارداشی و اعضای هیئت رئیسه تبریک می‌گویم و از اعضای مجمع نیز تشکر می‌کنم. قطعا با شناختی که سراغ داریم، با حمایت وزارت ورزش و کمک اعضای مجمع امیدوارم فدراسیون چهار سال خوبی را رقم بزند و افتخارآفرین باشد.

شروین اسبقیان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد یک مجمع بسیار منضبط بودیم و مهرداد علی‌قارداشی برای 4 سال آتی با رای اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شدند. امیدواریم 4 سال پیش‌رو در تنیس روی میز شاهد موفقیت‌های این رشته بسیار زیبا و جذاب در ایران عزیز باشیم. به ویژه موفقیت‌های خوبی که به دست آوردند نشان از یک حرکت هدفمند و با برنامه است و امیدوارم تداوم داشته باشد و ما هم به سهم خود به عنوان وزارت ورزش حتماً حمایت و کمک خواهیم کرد تا این موفقیت‌ها پررنگ‌تر استمرار داشته باشد.

وی در خصوص پاداش‌های اعضای تیم ملی فوتبال  گفت: تاج در حال پیگیری است و قطعاً با موفقیت‌های خوب بچه‌های تیم ملی به ویژه در بازی با ژاپن نمی‌شود از این موضوع بی‌تفاوت گذشت. امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی استمرار داشته باشد و دعا کنیم قطعاً قطر را از پیش رو برداریم و به فینال برویم. بچه‌های تیم ملی مقتدرانه مثل بازی با ژاپن تحسین برانگیز بازی کنند و برای ایران عزیز کاپ را بیاورند و باعث نشاط و شادابی ملت قهرمان ایران شوند و دل رهبر انقلاب را شاد کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه این پاداش قبل از بازی با قطر پرداخت خواهد شد، گفت: تاج در حال پیگیری است و مطمئن هستم مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

اسبقیان   در پاسخ به این سوال که به قطر نخواهد رفت، تاکید کرد: آقای وزیر تشریف می‌برند و من باید اینجا باشم که مسائل ورزش کشور را پیگیری کنم.

وی در خصوص انتخابات سایر فدراسیون‌ها عنوان کرد: تا قبل از عید، انتخابات 8 فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص مبلغ پاداش مدال‌آوران المپیک پاریس عنوان کرد: انشالله به زودی اعلام می‌شود. در خصوص مبلغ اجازه بدهید جلسه بگذاریم. آقای هاشمی در این خصوص بسیار نظر مثبتی دارند و همواره ورزشکاران را حمایت کردند و ایشان در کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی داشتند.

1999