عبدالعزیز حاتم: سخت‌ترین بازی قطر در این دوره جام ملت‌ها برابر ایران است

عبدالعزیز حاتم: سخت‌ترین بازی قطر در این دوره جام ملت‌ها برابر ایران است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی فوتبال قطر گفت: ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و می‌دانیم کار هر دو تیم در دیدار فردا آسان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 ساعت 18:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه 40 هزار نفری الثمامه دوحه برگزار می‌شود.

عبدالعزیز حاتم، هافبک تیم ملی قطر به روزنامه الوطن گفت: بدون تردید سخت‌ترین بازی قطر در این دوره جام ملت‌های آسیا برابر ایران است. ایران یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و می‌دانیم کار هر دو تیم در دیدار فردا آسان نخواهد بود.

وی افزود: باید با رفع خستگی ناشی از بازی قبلی با ازبکستان به خوبی آماده رویارویی با ایران شویم. در چنین مسابقاتی که در مدت‌زمان کوتاهی برگزار می‌شوند باید روی جزئیات کار کنیم و با تمرکز کامل به میدان برویم. امیدوارم به فینال برسیم.

ملی‌پوش قطری در پاسخ به این پرسش که برای بازی با ایران باید چه چیزهایی را در نظر بگیرند، اظهار داشت: در دیدارهای سرنوشت‌ساز هر تورنمنتی جنبه‌های فنی، جسمانی و روانی بسیار مهم هستند. با رعایت این موارد می‌توانیم پیروز شویم و به فینال صعود کنیم. آرزوی بزرگ ما در این دوره بدون توجه به نام حریف و البته احترام به این تیم، رسیدن به فینال است. از هواداران می‌خواهم حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند و از ما حمایت کنند. تلاش می‌کنیم با ارائه بهترین بازی برابر ایران هواداران را خوشحال کنیم.

1999