چلسی به تیم‌های علاقه‌‎مند به ستاره برزیلی بارسلونا اضافه شد

چلسی به تیم‌های علاقه‌‎مند به ستاره برزیلی بارسلونا اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی سعی دارد برای تقویت خط حمله خود، در تابستان پیش رو برای جذب رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از درخشش لامینه یامال در ترکیب بارسلونا، حالا آینده رافینیا در بلوگرانا مبهم است. این وینگر برزیلی، روزهای آخر مصدومیتش را سپری می‌کند، اما حتی پس از بهبودی کامل هم مشخص نیست بتواند در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد.

او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته بود و از ارکان اصلی قهرمانی کاتالان‌ها در لالیگا بود. با آغاز این فصل و جدایی عثمان دمبله، پیش‌بینی می‌شد که رافینیا جایگاه ثابتی در ترکیب بارسا داشته باشد اما شرایط آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت.

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده تا فروش بازیکنان، یکی از راه‌ حل‌های اصلی برای فرار از بحران‌های اقتصادی قلمداد شود. دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در آخرین مصاحبه‌اش تاکید داشت که اگر بخواهند بازیکنی را به فروش برسانند، سراغ بازیکنان اصلی تیم مثل آرائوخو و دی‌یونگ نمی‌روند؛ از همین رو، رافینیا که دیگر جایگاه ثابتی در ترکیب ندارد می‌تواند یک گزینه مناسب برای فروش باشد.

تاتنهام و نیوکاسل علاقه خود را به این بازیکن برزیلی ابراز کرده‌اند، و حالا گفته می‌شود چلسی نیز به جمع این تیم‌ها اضافه شده است. این در حالی است که تیم‌های عربستانی نیز رافینیا را زیر نظر دارند و تمایل دارند او را در تابستان 2024 به خدمت بگیرند.

این بازیکن چیزی نزدیک به 50 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. آبی‌های لندن در تابستان 2022 هم برای جذب رافینیا تلاش کردند، اما در نهایت وینگر برزیلی تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود.

1428