احتمال علاقه آرنولد به ترک لیورپول در پایان فصل

احتمال علاقه آرنولد به ترک لیورپول در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال خروج ترنت الکساندر آرنولد پس از پایان فصل از لیورپول وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر اخباری وجود دارد مبنی بر اینکه با خروج یورگن کلوپ در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس از لیورپول احتمال دارد ترنت الکساندر آرنولد به دنبال تجربه ای جدید باشد و او هم قصد حضور در تیم جدیدی را داشته باشد. اما از سوی دیگر باشگاه لیورپول مدت ها است که قصد دارد با افزایش دستمزد آرنولد پیشنهاد تمدید قرارداد این بازیکن پرورش یافته آکادمی باشگاه لیورپول را تا ۲۰۲۹ را به او بدهد. بارسلونا تیم مورد علاقه این بازیکن در صورت خروج از لیورپول است و از سوی دیگر رئال مادرید هم نیم نگاهی به جایگزینی او به جای دنی کارواخال دارد.

ترنت الکساندر آرنولد چندی پیش دیشب ۳۰۰ امین حضور خود با پیراهن لیورپول را جشن گرفت. آرنولد در طی ۳۳۰ بازی آمار ۱۸ گل، ۸۱ پاس گل ، بیشترین پاس گل یک مدافع در لیگ برتر انگلیس با آمار ۵۷ پاس گل، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ، قهرمانی در جام حذفی انگلیس ، قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سوپر کاپ اروپا را همراه با تیم لیورپول ثبت کرده است.

آرنولد در حال حاضر کاپیتان دوم تیم پس از ویرجیل فن دایک محسوب می شود و از محبوبیت بسیار زیادی بین هوادارن لیورپول برخوردار است.

۱۰۰۹