یک ایرانی به دنبال بردن ژابی آلونسو به تیمش

یک ایرانی به دنبال بردن ژابی آلونسو به تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - بهداد اقبالی که یکی از مالکان باشگاه چلسی است، علاقه ویژه ای دارد تا ژابی آلونسو را به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی ، چلسی در این فصل از رقابت ها با هدایت مائوریسیو پوچتینو اصلا عملکرد خوبی نداشته است. آن ها در حال حاضر در رده یازدهم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند. مدیران چلسی پس از این که در بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر چهار مقابل ولورهمپتون شکست خورد، اعتماد خود را به مائوریسیو پوچتینو از دست داده اند.

به نقل از Sports Zone، در حال حاضر مدیران چلسی در حال بررسی گزینه های جانشینی مائوریسیو پوچتینو هستند و ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن یکی از گزینه ها است. بهداد اقبالی در باشگاه چلسی فردی است که به ژابی آلونسو به عنوان گزینه اول مربیگری در چلسی نگاه می کند.

البته باید ژابی آلونسو چنین مسئله ای را بپذیرد چرا که همه ژابی آلونسو را به عنوان یک لیورپولی می شناسند. آلونسو ممکن است در پایان این فصل گزینه های دیگری مثل بایرن مونیخ و لیورپول را هم پیش روی خود داشته باشد و باید دید که در نهایت چه تصمیمی پیرامون آینده اش می گیرد.

1470