مهری بازهم برای آپوئل گل ساخت!؛ درک متقابل ساپینتو- مهری از یکدیگر

مهری بازهم برای آپوئل گل ساخت!؛ درک متقابل ساپینتو- مهری از یکدیگر

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی امروز آپوئل با لارناکا سعید مهری یکی از گل‌های تیمش را ساخت. 

 به گزارش فوتبالی، سعید مهری که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از استقلال جدا شد تا بار سفر به قبرس ببندد و دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو در آپوئل شود حالا در تیمش به مهره تاثیرگذاری بدل شده و در اندک دقایقی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شود در گل‌سازی ایده‌آل کار می‌کند. 

 مهری که در این فصل و بهتر است بگوییم در 15 مسابقه ابتدایی استقلال در لیگ بیست و سوم فرصت کمی برای بازی پیدا می‌کرد بعد از پیوستنش به آپوئل در 2 مسابقه‌ای که شمار دقایقی که در زمین مسابقه حضور دارد به 90 دقیقه نمی‌رسد دو گل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته تا حسابی نشان دهد که او و ریکاردو ساپینتو چه درک متقابل بی‌نظیری دارند. 

 

فراموش نکنیم که فصل قبل و با حضور ساپینتو در لیگ برتر سعید مهری بیش از پیش درخشید و توانست توانایی‌های خودش را بیشتر و بیشتر نشان دهد؛ مهری در جریان مسابقه امروز تیمش گل دوم آپوئلی ها را از روی ارسال یک کرنر ساخت.

آپوئل که در لیگ قبرس با هدایت ریکاردو ساپینتو در صدر جدول یکه‌تازی می‌کند در تقابل امروز خود با تیم رده سومی  لارناکا به تساوی 2 بر 2 رسید و البته بهتر است بگوییم برد را با تساوی عوض کرد. شاگردان ساپینتو با 52 امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی قرار دارند. 

 

9098