پیام کاپیتان بارسلونا به هواداران این تیم

پیام کاپیتان بارسلونا به هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی روبرتو کاپیتان بارسلونا به هواداران این تیم اعلام کرد که او و یارانش تا پایان فصل خواهند جنگید و تمام تلاش خودشان را خواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در فصل گذشته توانست بعد از 4 سال، قهرمانی در لالیگا را با ژاوی هرناندز جشن بگیرد، اما کاتالان ها در این فصل، خیلی اوضاع مناسبی ندارند. در حال حاضر بعد از گذشت 23 هفته، شاگردان ژاوی با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده سوم هستند و هفته گذشته نیز ژاوی هرناندز به صورت رسمی، استعفای خود را اعلام کرد و بدین ترتیب، او در پایان فصل از جمع آبی اناری ها جدا خواهد شد. 

حالا سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا و یکی از خروجی های احتمالی این باشگاه در پایان فصل، با انتشار پستی در شبکه های مجازی، به هواداران این تیم گفت: "بعد از به پایان رسیدن ماه سخت و پر فراز و نشیب ژانویه، ما حالا متحد تر از همیشه در کنار هم هستیم. در 4 ماه باقی مانده تمام تلاشمان را برای شما هواداران و سرمربی خواهیم کرد. زنده باد بارسا."

بارسا در ماه ژانویه از رقابت های کوپا دل ری حذف شد و حتی در فینال سوپر کاپ با نتیجه چهار بر یک مقابل رئال مادرید تحقیر شد.

4416