پیشنهاد 70 میلیون یورویی تیم انگلیسی برای بازیکن بارسلونا

پیشنهاد 70 میلیون یورویی تیم انگلیسی برای بازیکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال حاضر یک پیشنهاد هفتاد میلیون یورویی برای وینگر برزیلی خود یعنی رافینیا دریافت کرده است و باید دید که در نهایت چه تصمیمی درباره این بازیکن اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، رافینیا بازیکنی است که در تابستان 2022 به بارسلونا پیوسته است. او قبلا در لیگ برتر انگلیس و تیم لیدزیونایتد توپ زده است و از این تیم راهی بارسلونا شده است. به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، تاتنهام هاتسپر یک پیشنهاد هفتاد میلیون یورویی به بارسلونا برای خرید رافینیا داده است. بارسا اگر بخواهد در تابستان پیش رو رافینیا را به فروش برساند حداقل صد میلیون یورو برای او می خواهد. از سوی دیگر گفته شده که لیورپول هم یکی دیگر از مشتری های رافینیا است. بارسا قاعدتا به تیمی رافینیا را می فروشد که پیشنهاد بهتری بدهد.

به نظر می رسد که خود رافینیا فعلا دوست داشته باشد در بارسلونا بماند و اگر آبی و اناری ها می خواهند او را به فروش برسانند باید برای رفتن قانعش کنند. رافینیا در حال حاضر 27 سال سن دارد. این بازیکن در بارسا به مرور از ترکیب اصلی کنار رفته است و ژاوی هرناندز از بازیکنانی مثل لامینه یامال در ترکیب اصلی تیم خود استفاده می کند.

1470