خشم دولت هنگ کنگ از اینتر میامی و مسی

خشم دولت هنگ کنگ از اینتر میامی و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی به نقض قرارداد متهم شده است چرا که آنها در قراردادشان با فدراسیون فوتبال هنگ کنگ مدعی شده بودند که لیونل مسی قطعا در بازی دوستانه تیم آمریکایی و منتخب هنگ کنگ حضور پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در مقابل تیم منتخب هنگ کنگ با نتیجه چهار بر یک  پیروز شد که مسی در طول بازی به علت مصدومیت روی نیمکت نشست.  بیش از 38 هزار تماشاگری که بلیت های 100 پوندی را برای تماشای مسی پرداخته بودند، از غیبت بازیکن آرژانتینی عصبانی بودند و فریاد می زدند"پول ما را پس بدهید" و هم مسی و هم دیوید بکام مالک اینتر میامی را هو کردند. 

کوین یونگ، معاون ورزش، فرهنگ و گردشگری دولت هنگ کنگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت که مدیران اینتر میامی به انها حتم داده بودند که مسی بازی می کند اما ده دقیقه پیش از بازی به آنها اعلام کرده اند که بازیکن آرژانتینی به میدان نمی رود. وی اظهار داشت:" بعد از آن سریع به سراغ گزینه های دیگر رفتیم و خواستار آن شدیم تا مسی درون زمین حاضر شود تا با هواداران تعامل ایجاد کند و جام را دریافت کند. اما متاسفانه این تمهید جواب نداد." 

یونگ گزارش داده است که آنها خواستار دریافت غرامت 1.6 میلیون پوندی از برگزارکنندگان بازی شده اند.  وی افزود:" یکی از بندهای اساسی قرارداد ما با شرکت تاتلر آسیا (برگزارکننده مسابقه) این بود که مسی حداقل 45 دقیقه بازی کند.  هنوز هیچ پولی پرداخت نکرده ایم و در هفته های آینده باید با برگزارکننده جلسه داشته باشیم. باید در مورد کل این رویداد صحبت کنیم و به توافق برسیم. "

اینتر میامی چهارشنبه بازی دیگری مقابل ویسل کوبه خواهد داشت هر چند که مشخص نیست که آیا مسی به موقع به بازی می رسد یا نه.

4125