گزینه‌های احتمالی جانشینی پوچتینو؛ از زیدان تا مورینیو و ژاوی!

گزینه‌های احتمالی جانشینی پوچتینو؛ از زیدان تا مورینیو و ژاوی!

پایگاه خبری فوتبالی - شمارش معکوس برای اخراج مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی برای هدایت چلسی در فصل آینده آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، شکست چلسی مقابل ولورهمپتون با نتیجه چهار بر دو باعث شده تا جایگاه پوچتینو بیش از همیشه به خطر بیافتد.  چلسی دهمین شکست فصل خود در لیگ انگلیس را تجربه کرد و برای دومین بازی متوالی پس از شکست مقابل لیورپول، چهار تایی شد. پوچتینو  در مورد شرایطش تیمش گفت:" ما به اندازه کافی خوب نیستیم و این یک واقعیت است. خودم اولین مقصر هستم. نشان دادیم که شرایط خوبی نداریم و با این حرف صد در صد موافق هستم. شرایط را به خوبی مدیریت نکردیم." 

شمارش معکوس برای اخراج پوچتینو  آغاز شده و گزینه های مختلفی برای جانشینی او در پایان فصل مطرح شده اند. در حال حاضر میشل سانچز سرمربی ژیرونا در سایت های شرط بندی بیشترین شانس را برای هدایت چلسی دارد. این مربی فصل درخشانی در لالیگا داشته است.  گزینه بعدی روبرتو ده زربی مربی ایتالیایی است که در برایتون خوش درخشیده و ژوزه مورینیو که به تازگی از رم اخراج شده، گزینه بعدی است. ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن، زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا  گزینه های دیگر هستند. 

در هر صورت به نظر می رسد که چلسی با روند کنونی برای حضور در تورنمنت های اروپایی در فصل آینده به یک معجزه نیاز داشته باشد.

4125