دلیل عدم انتقال مدافع 18 ساله به رئال مادرید مشخص شد

دلیل عدم انتقال مدافع 18 ساله به رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد بحث برانگیز مدافعان رئال مادرید در بازیهای اخیر این تیم باعث شده تا خیلی از هواداران از نخریدن بازیکن در این پست، دلخور باشند.

به گزارش فوتبالی، مدیران رئال مادرید با وجود مصدومیت دو مدافع فیکس سالهای اخیرشان یعنی آلابا و میلیتائو تصمیم گرفتند که خریدی در پست دفاع میانی نداشته باشند. در حال حاضر آنتونیو رودیگر و ناچو فرناندز تنها مدافعان میانی رئال مادرید هستند که شوامنی نیز در صورت نیاز می تواند یک خط عفب تر بیاید و در خط دفاعی بازی کند.

در بازی رئال مادرید و اتلتیکو، رودیگر به علت مصدومیت و شوامنی به علت محرومیت غایب بودند تا آنچلوتی مجبور شود که از زوج ناچو فرناندز - دنی کارواخال استفاده کند. میانگین قدی پایین مدافعان رئال باعث شد تا اتلتیکو با هوشمندی به سراغ ارسال از جناحین برود و در نهایت روی یکی از همین ارسالها دروازه رئال مادرید را باز کردند تا بازنده از برنابئو خارج نشوند. 

هواداران رئال مادرید از مدیران تیمشان به خاطر نخریدن مدافع میانی دلخور هستند اما حالا مارکا گزارش داده است که لنی یورو مدافع میانی 18 ساله لیل در رادار رئال مادرید قرار داشته است. مدیران رئال در زمستان گذشته به دنبال خرید یورو بودند اما وقتی که از درخواست مالی 60 میلیون یورویی لیل خبردار می شوند، قید خرید این بازیکن را می زنند. مدیران رئال امیدوار  بودند که این مدافع را با قیمت کمتری به خدمت بگیرند. یورو یکی از مدافعان درخشان لیگ فرانسه بوده که بسیاری از باشگاه های دیگر به جز رئال مادرید هم شرایط خرید او را دنبال می کردند.

4125