ثابت کردیم که در سطح رئال مادرید هستیم

ثابت کردیم که در سطح رئال مادرید هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - یان اوبلاک دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکو مادرید می گوید که آن ها با شایستگی به یک امتیاز در مقابل رئال مادرید رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و سوم لالیگا، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. رئال تا آخرین دقایق بازی با تک گل براهیم دیاز از روخی بلانکوس پیش افتاده بود، اما ضربه سر دیگو یورنته همه چیز را یک بر یک برابر کرد.

اوبلاک در مصاحبه بعد از بازی گفت: "بازی داشت با نتیجه 1-0 تمام می شد، اما ما توانستیم نبازیم که به نظرم نکته مثبتی است. البته ما می خواستیم پیروز شویم، اما اصلاً از ابتدا خوب بازی نکردیم و شرایط برای ما سخت شده بود. می توانستیم مساوی کنیم و حتی ببازیم، اما حالا یک امتیاز بیشتر در جدول داریم. در جدول لالیگا به رئال نزدیک تر نشده ایم، اگرچه می خواستیم ببریم، اما طوری که بازی پیش رفت، از همین یک امتیاز هم خوشحال هستیم. تاکنون 4 بازی مقابل رئال در این فصل بازی کرده ایم و اگر در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوب بازی کنیم، شاید دوباره به آن ها بخوریم. فکر می کنم همیشه بتوانیم با رئال مادرید مقابله کنیم و البته این موضوع را در این فصل ثابت کرده ایم."

4416