اشاره روزنامه «الشرق» به ۴۳۲ روز شکست‌ناپذیری ایران/ کارشناس قطری: باید خیلی زود به گل برسیم

اشاره روزنامه «الشرق» به ۴۳۲ روز شکست‌ناپذیری ایران/ کارشناس قطری: باید خیلی زود به گل برسیم

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از رسانه‌های مطرح کشور قطر به روند بدون باخت تیم ملی ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، عوض حسن در گفت‌وگو با نشریه «العرب» قطر، درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 اظهار داشت: بازی با ایران اصلاً آسان نیست. بازیکنان این تیم از قدرت بدنی ویژه‌ای بهره می‌برند، اما ایران در انتقال توپ از دفاع به حمله کمی کُند است که این مسئله را با کیفیت بالای بازیکنان خود جبران می‌کند.

بازیکن سابق تیم ملی قطر در مورد توصیه خود به تین‌تین مارکس سرمربی این تیم برای دیدار با ایران گفت: او در این بازی باید بسیار احتیاط کند. در این مسابقه باید زود به گل برسیم و نباید فرصتی به بازیکنان ایرانی بدهیم. 

همچنین روزنامه «الشرق» قطر با اشاره به روند تیم ملی ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی نوشت: برد دراماتیک ایران در دیدار مقابل ژاپن باعث شد این تیم به 432 روز بدون شکست خود ادامه بدهد. ایران آخرین بار در جام جهانی 2022 مغلوب آمریکا شده بود. این تیم پس از آن در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده است و در ماه اکتبر توانست با نتیجه 4 بر صفر مقابل قطر پیروز شود.

تیم‌های ملی ایران و قطر از ساعت 18:30 روز چهارشنبه 18 بهمن، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 و در ورزشگاه الثمامه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

7474