توییت جنجالی همسر مدافع چلسی؛ خواستار اخراج پوچتینو شد؟

توییت جنجالی همسر مدافع چلسی؛ خواستار اخراج پوچتینو شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی آخر هفته آرامی را نداشت.

به  گزارش فوتبالی، تیم لندنی در مقابل ولورهمپتون در استمفوردبریج شکست خورد و به رتبه یازدهم نزول کرد.  همسر تیاگو سیلوا در پیامی در شبکه اجتماعی اکس به شرایط ناامیدکننده چلسی واکنش نشان داد و نوشت:" زمان تغییر است. اگر بیش از این منتظر بمانی، دیر می شود."

در حقیقت برخی تصور می کنند که همسر مدافع 39 ساله با این پیام، جدایی قریب الوقوع تیاگو از آبی پوشان لندنی را تایید کرده است. قرارداد تیاگو با چلسی تا پایان فصل به اتمام می رسد و در حال حاضر به نظر می رسد که چلسی هم برنامه ای برای تمدید قراردادش ندارد. البته تیاگو در این سن و سال همچنان مدافع فیکس چلسی است. او در لیگ انگلیس در این فصل تقریبا در همه دقایق حضور داشته و فقط یک بازی را مقابل اورتون از دست داده است. 

تیاگو در 22 بازی فیکس بوده که دو گل زده است و یکی از گلهایش هم مقابل ولورهمپتون بود که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. تیاگو سیلوا در سه سال و نیم اخیر در چلسی به بازیکن مهمی در تیمش تبدیل شده است. او پس از ترک پی اس جی راهی چلسی شد که در تیم لندنی عملکرد خوبی از خود ارائه داد. 

البته برخی نیز تصور می کنند که منظور همسر سیلوا از این پیام، اخراج پوچتینو بوده است. مربی آرژانتینی نیز عملکرد ضعیفی داشته و برخی از هواداران چلسی تصور می کنند که زمان اخراج او رسیده است. چلسی در حال حاضر سیزده امتیاز تا منطقه چمپیونزلیگ فاصله دارد.

4125