جانشین مسی به دنبال بازگشت به بارسلونا

جانشین مسی به دنبال بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- آنسو فاتی در تابستان 2023 به صورت قرضی از بارسلونا به برایتون پیوست و حالا تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند دوباره به بارسلونا بازگردد و در نقش یک ستاره ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین بازیکنان آکادمی لاماسیا که در چند فصل اخیر به تیم اصلی راه یافتند، آنسو فاتی بود. کسی که در اوج جوانی به ترکیب اصلی بارسلونا رسید و هواداران را به ظهور یک فوق‌ستاره دیگر امیدوار کرد، اما مصدومیت‌های متعدد اجازه درخشش مداوم به او ندادند.

پس از جدایی لیونل مسی، مدیران تصمیم گرفتند برای افزایش انگیزه، شماره 10 تیمشان را به فاتی بدهند، اما این کار تاثیر منفی داشت و ستاره جوان بلوگرانا نتوانست در زیر فشارهایی که رسانه‌ها بر او وارد کردند طاقت بیاورد و عملکردش افت چشمگیری پیدا کرد.

حالا میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپرت در خصوص شرایط آنسو فاتی گزارش داد: «پس از بازگشت فاتی از مصدومیت و حضورش در بازی دیروز برایتون، او به دنبال ارائه بهترین عملکرد ممکن با تیمش در چهار ماه باقی مانده است و هدف اصلی‌اش بازگشت به بارسلونا است.»

سانز در ادامه گفت: «باشگاه از امکان فروش او استقبال می‌کند، به خصوص اگر پیشنهاد حداقل 30 میلیونی برای خرید او برسد، اما این احتمال هم وجود دارد که در تیم بماند، چون در تابستان بعدی سرمربی جدید بر روی نیمکت بارسلونا می‌نشیند و ممکن است سرمربی جدید فاتی را در برنامه‌هایش قرار بدهد.»

با این تفاسیر، آینده آنسو فاتی در بارسلونا بسته به نظر سرمربی بعدی تیم خواهد بود.

1428