بارسلونا در حال ارزیابی آینده ماشین گلزنی لهستانی

بارسلونا در حال ارزیابی آینده ماشین گلزنی لهستانی

پایگاه خبری فوتبالی- لواندوفسکی در این فصل شرایط چندان مساعدی در بارسلونا ندارد و از فرم ایده‌آل خود دور است.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی یکی از کم‌فروغ‌ترین فصل‌های دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند. مهاجم لهستانی با این‌که بهترین گلزن تیمش در این فصل است، اما هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. با این‌که در هفته‌های گذشته عملکرد بهتری از خود نشان داد، اما همچنان در مورد آینده‌اش شک و تردید وجود دارد. پس از جدایی ژاوی هرناندز در تابستان 2024، هیچ تضمینی وجود ندارد که مهاجم لهستانی نیز جدا نشود. 

لواندوفسکی تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، به همین خاطر، مدیران بارسا برای فروش او عجله نمی‌کنند. او تابستان 2022 از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد و فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لالیگا را مال خود کند و نقش تاثیرگذاری در قهرمانی بارسلونا در لالیگا داشت.

با این حال، به نقل از نشریه اسپانیایی اسپرت، بارسلونا با وجود شرایط نوسانی این فصل لواندوفسکی، او از او راضی است و قصد ندارد او را در تابستان بفروشد. با این حال، اگر ستاره خط حمله بارسا بخواهد چالش جدیدی را تجربه کند، مدیران به او اجازه جدایی خواهند داد.

او تصمیم داشت در بارسلونا ادامه دهد؛ اما بعد از این‌که ژاوی تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت، کمی دچار تردید شد و حالا منتظر است تا سرمربی بعدی باشگاه انتخاب شود و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرد.

لازم به ذکر است که دستمزد لواندوفسکی از فصل آینده افزایش خواهد یافت که او را به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل می‌کند. بارسلونا به دلیل مشکلات مالی خود ممکن است در تابستان برای فروش او تلاش کند.

1428