تماس منچستریونایتد با دو گزینه جانشینی تن‌هاگ

تماس منچستریونایتد با دو گزینه جانشینی تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است که سران منچستریونایتد در حال مذاکره با دو سرمربی برای جانشینی اریک تن هاگ هستند.

به گزارش فوتبالی، علی‌رغم نتایج خوبی که در چند هفته اخیر منچستریونایتد به دست آورد، اما گفته می‌شود همچنان تن هاخ جایگاه مطمئنی در نیمکت‌های اولدترافورد ندارد. او سرمربی مورد علاقه کادر مدیریتی جدید نیست و اگر در پایان فصل نتیجه مورد نظر را به دست نیاورد، احتمالا از سمت سرمربی‌گری منچستریونایتد برکنار می‌شود.

به گزارش رسانه CaughtOffside، این باشگاه با جولین لوپتگی و آنتونیو کونته تماس اولیه داشته است تا شرایط آنها را به عنوان نامزدهای اصلی هدایت شیاطین سرخ در فصل بعد ارزیابی کند.

هنوز مشخص نیست که مدیران قصد دارند تن هاخ را تا پایان فصل نگه دارند یا می‌خواهند هرچه سریع‌تر با او قطع همکاری کنند؛ اما با توجه به اینکه شرایط قرمزها در نیم‌فصل دوم بهبود یافته، پیش‌بینی می‌شود مرد هلندی نیمکت منچستر تا پایان فصل ماندنی باشد.

جولین لوپتگی اخیرا یک پیشنهاد وسوسه‌کننده از الاتحاد عربستان دریافت کرد، اما آن را نپذیرفت چون همچنان می‌خواهد در اروپا کار کند و منچستریونایتد می‌تواند یک شروع جدید برای او باشد.

او تمایل دارد بار دیگر در لیگ برتر انگلیس کار کند. لوپتگی پیش از این هدایت ولورهمپتون را به عهده داشت و در دوره‌ای به قبول پیشنهاد ناتینگهام فارست نزدیک شده بود.

با این حال، جذب کونته برای یونایتد چندان ساده به نظر نمی‌رسد، زیرا ترجیح می‌دهد در ایتالیا نزدیک به خانواده‌اش باشد. سرمربی سابق تاتنهام و چلسی احتمال حضور مجدد در لیگ برتر را کاملاً رد نمی‌کند، و با وجود برخی گزارش‌ها از سوی رسانه‌های ایتالیایی، هیچ توافقی با میلان وجود ندارد.

1428