ستاره اردن: برای شادی مردم فلسطین بازی می‌کنیم

ستاره اردن: برای شادی مردم فلسطین بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره تیم ملی فوتبال اردن که در لیگ فرانسه توپ می‌زند، تاکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش ترسی از دیدار با کره جنوبی ندارند و برای شادکردن مردم فلسطین و غزه بازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال اردن شگفتی‌ساز جام ملت‌های آسیا بوده است. این تیم برای نخستین بار در تاریخ به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرده و در این مرحله باید به مصاف کره جنوبی برود.

موسی التعمری، ستاره سرشناس اردنی‌هاست که در لیگ فرانسه و برای مون‌پلیه بازی می‌کند و بیشترین نقش را در موفقیت تیم ملی فوتبال اردن داشته است.

او پیش از دیدار با کره جنوبی به خبرنگار روزنامه الوطن قطر گفت: بسیار خوشحالیم که آتش‌بس در غزه برپا شده است و نیروهای اشغالگر عقب‌نشینی کرده‌اند. این باعث می‌شود ما انگیزه لازم برای شادکردن برادران فلسطینی خود را که همواره حمایتشان را احساس کرده‌ایم داشته باشیم. ما بازی می‌کنیم و قلبمان با مردم فلسطین است و اخبار آنها را دنبال می‌کنیم. ما برای مردم فلسطین بازی می‌کنیم و در رختکن نخستین چیزی که می‌گوییم این است که پیروزی را به مردم غزه و بعد از آن مردم اردن هدیه می‌کنیم.

التعمری درباره رویارویی با کره جنوبی گفت: ترسی از رویارویی با هیچ تیمی نداریم. آماده دیدار با کره جنوبی هستیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نمایشمان را داشته باشیم و راهی فینال شویم.

کره جنوبی و اردن پیش از این در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که جدال آنها با تساوی به پایان رسید.

7474