علت غیبت سوبوسلای مقابل آرسنال چه بود؟

علت غیبت سوبوسلای مقابل آرسنال چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ علت غیب دومینیک سوبوسلای را در بازی با آرسنال اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک مجارستانی و مهم ترکیب تیم لیورپول در این فصل بازی در مقابل آرسنال را از دست داد. طبق اعلام یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دومینیک سوبوسلای در ناحیه‌ ای از پای خود که پیش از این هم از همین ناحیه مصدوم شده بود احساس درد داشته و به همین دلیل کادر فنی باشگاه روی او ریسک نکرده است. این بازیکن علی رغم اینکه در این بازی حضور نداشت وضعیت بدی ندارد ولی به دلیل اینکه پس از بازی قبلی لیورپول مقابل چلسی درد کمی را احساس کرده بود و کادر پزشکی در صدد بررسی دقیق تر میزان مصدومیت او بوده در نهایت کادر فنی باشگاه لیورپول به این نتیجه رسید که روی بازی دادن به این بازیکن ریسک انجام ندهد.

قرار است در یک یا دو روز آینده بررسی بیشتر روی پای سوبوسلای هافبک سابق باشگاه لایپزیگ و فعلی لیورپول صورت گیرد تا میزان دقیق دوری او از ترکیب تیم مشخص شود. لیورپول در ۲ دیدار بعدی خود باید به مصاف برنلی و برنتفورد برود و با اتمام جام ملت های آسیا واتارو اندو هم به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد تا در صورت عدم حضور سوبوسلای این تیم از ناحیه بازیکن میانی دچار کمبود نباشد.


دومینیک سوبوسلای که سال گذشته به همراه تیم ملی کشور خود مجارستان به عنوان صدرنشین گروه به یورو ۲۰۲۴ صعود کرد و پیش از انتقال به لیورپول، به همراه لایپزیگ قهرمانی در جام حذفی آلمان را کسب کرده بود چندی پیش به عنوان مرد سال فوتبال مجارستان انتخاب شده بود.

۱۰۰۹