برد سه گله آرسنال مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس

برد سه گله آرسنال مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار می شد، آرسنال موفق شد با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آرسنال کاملا سوار بر بازی بود و توانست تیم یورگن کلوپ را مغلوب سازد. در حقیقت تک گلی هم که لیورپول در این بازی به ثمر رساند، روی اشتباه فردی بازیکنان آرسنال بود و آرسنالی ها در این بازی گل به خودی زدند.

در این دیدار بوکایو ساکا در دقیقه 14 بازی گل اول آرسنال را به ثمر رساند. گابریل در پایان نیمه اول گل به خودی زد و بازی یک بر یک مساوی شد.

در نیمه دوم در دقیقه 67، گابریل مارتینلی موفق شد برای آرسنال گلزنی کند و توپچی های لندن را با نتیجه دو بر یک پیش بیندازند. گل سوم آرسنال را لاندرو تروسارد در دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند. در این بازی ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در دقیقه 88 دو کارته شد و در نهایت از زمین مسابقه اخراج شد.

لیورپول تیم صدرنشین جدول بود که مقابل آرسنال شکست خورد و اکنون آرسنال به طور موقت به رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرده است.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 3-1 لیورپول

1470