عکس؛ لحظه‌ای که مهاجم منچستریونایتد با دست به صورت زوما زد

عکس؛ لحظه‌ای که مهاجم منچستریونایتد با دست به صورت زوما زد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و وستهام یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر صفر وستهام را شکست بدهد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی منچستر یونایتد عملکرد خوبی داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند. این مهاجم 21 ساله گل اول شیاطین سرخ را در دقیقه 23 وارد دروازه وستهام کرد اما این بازیکن شیطنتی هم در طول این بازی داشت. راسموس هویلوند روی یک صحنه با دست خود به صورت کورت زوما، مدافع وستهام ضربه زد.

این صحنه روی یک کرنر اتفاق افتاد و وستهامی ها می خواستند توپ را روی دروازه منچستر یونایتد ارسال کنند و راسموس هویلوند که برای یارگیری به درون محوطه جریمه خودی آمده بود، با کورت زوما درگیر شد و با دست ضربه ای به صورت او زد. البته این حرکت او از دید داور پنهان ماند و در نهایت اخطاری برای هویلوند در نظر گرفته نشد چرا که این برخورد از برخورد های عادی بود که در محوطه جریمه هنگام کرنر ها اتفاق می افتد و شدت آن به حدی نبود که VAR تصمیم به بازبینی صحنه و اخراج هویلوند بگیرد.

1470