آینده نامشخص ستاره برزیلی در استمفورد بریج

آینده نامشخص ستاره برزیلی در استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی خط دفاع برزیلی هنوز مطمئن نیست که فصل آینده نیز در باشگاه لندنی حضور خواهد داشت یا خیر.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، در مورد آینده خود در چلسی دچار تردید شده است و هنوز نمی‌داند سال آینده در کدام تیم و حتی در کدام لیگ بازی می‌کند. مدافع میانی باتجربه برزیلی همچنان بخش مهمی از تیم اصلی مائوریسیو پوچتینو را تشکیل می‌دهد و  به نظر می‌رسد که او همچنان می‌تواند بازیکن ثابت آبی‌ها باشد، حتی با توجه به اینکه به 40 سالگی نزدیک می‌شود.

اما با این حال، ممکن است چلسی تصمیم بگیرد تیم جوان‌تری برای فصل آینده داشته باشد و بر روی آینده متمرکز باشد. مدیران چلسی در دو فصل اخیر نشان دادند که حساب ویژه‌ای روی بازیکنان جوان باز می‌کنند. این ممکن است به این معنا باشد که سیلوا جدا خواهد شد تا راه را برای استعدادهای جوان‌تر مانند لوی کولویل، وسلی فوفانا، اکسل دیاسی و بنوا بدیاشیل باز کند.

هواداران چلسی ممکن است در این مورد چندان با نظر مدیران باشگاه موافق نباشند، چرا که سیلوا یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم است و می‌تواند رهبر مناسبی برای کمک به بازیکنان جوان چلسی باشد. او این توانایی را دارد تا آن‌ها را راهنمایی کند و باعث پیشرفتشان شود.

از طرفی او یکی از آخرین بازمانده‌های آخرین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا است و حضورش خاطرات شیرینی را برای هواداران تداعی می‌کند.

پوچتینو مطمئناً دوست دارد چند بازیکن باتجربه مانند تیاگو سیلوا را در تیم خود داشته باشد، بنابراین جالب است که ببینیم چلسی در ماه‌های آینده چه تصمیمی می‌گیرد.

1428