هو شدن مسی و بکهام توسط تماشاگران در هنگ کنگ

هو شدن مسی و بکهام توسط تماشاگران در هنگ کنگ

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و دیوید بکهام پس از آخرین بازی دوستانه اینترمیامی مورد اعتراض هواداران خشمگین در هنگ کنگ قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دوستانه اینترمیامی و منتخب هنگ کنگ که با پیروزی اینترمیامی به اتمام رسید، تماشاگرانی که برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند، با توجه به عدم حضور لیونل مسی و بقیه ستاره‌های این تیم، شروع به هو کردن و اعتراض نسبت به ستاره آرژانتینی و همچنین دیوید بکهام که یکی از مدیران این باشگاه آمریکایی است، کردند. اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران به این امید آمده بودند که لیونل مسی، برنده 8 توپ طلا را در زمین بازی ببینند. بلیت‌های این بازی با قیمتی بیش از 125 دلار به فروش رسیده و در عرض یک ساعت به طور کامل فروخته شده بود.

لیونل مسی در طول این بازی در کنار هم‌تیمی های سابق خود، لوئیس سوارز، بوسکتس و جوردی آلبا روی نیمکت نشسته بود و در نیمه دوم شعارهای "ما مسی را می خواهیم" از طرف تماشاگران شنیده می‌شد، اما ناامیدی تماشاگران با سوت پایان به خشم تبدیل شد. دیوید بکهام، مالک مشترک اینترمیامی، زمانی که سعی می‌کرد از کسانی که داخل استادیوم بودند "به خاطر حمایت باورنکردنی شان" تشکر کند، جواب‌های توهین‌آمیزی دریافت می‌کرد. هنگامی که مشخص شد مسی به میدان نخواهد رفت، هواداران شروع به شعار دادن برای بازپرداخت پول بلیت خود کردند.

دولت هنگ کنگ در بیانیه ای اعلام کرد: "با توجه به عدم بازی لیونل مسی در بازی امروز، دولت و همچنین همه طرفداران فوتبال از ترتیب برگزاری مسابقه به شدت ابراز ناامیدی کردند و برگزارکننده، به همه هواداران فوتبال یک توضیح بدهکار است."

هواداران پس از ورود مسی و اینترمیامی به خاور دور به دنبال آن‌ها به راه افتادند، چرا که چهره ستاره آرژانتینی روی بیلبوردها و بادبان‌های یک کشتی نقش بسته بود. برنده جام جهانی 2022 و دارنده 8 توپ طلای جهان، اکنون برای دیدار با ویسل کوبه به ژاپن می‌رود.

1369