ابهام برای جانشین سرلک در پرسپولیس

ابهام برای جانشین سرلک در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مسوولان تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون نتوانسته اند جانشینی برای میلاد سرلک پیدا کنند و بازیکنی جذب نشده است.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر تصمیم گرفت با حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دوران خدمت مقدس سربازی خود را بگذراند و از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

در حال حاضر مسعود ریگی و سینا اسدبیگی دو بازیکن پرسپولیس در پست خط هافبک دفاعی هستند و مدیران این باشگاه تاکنون نتوانسته‌اند بازیکنی را در این پست جذب کنند تا «اوسمار ویرا» با مشکل مواجه نشود.

سرخ‌ها ابتدا سراغ محمد خدابنده لو هافبک مس رفسنجان رفتند و با این بازیکن به توافق رسیدند اما به دلیل قرارداد خدابنده‌لو با تیم مس، مدیران این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه هافبک خود مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از پرسپولیسی‌ها تقاضا کردند که تا به امروز این خواسته مدیران مس از سوی مدیران پرسپولیس پذیرفته نشده است. البته با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم کرمانی احتمال دارد انتقال خدابنده‌لو به طور کل لغو شود.

پرسپولیسی‌ها در کنار خدابنده‌لو، نیم نگاهی هم به جذب علیرضا علیزاده هافبک تیم گل گهر سیرجان داشتند که این بازیکن هم تحت قرارداد با باشگاه خود است و کادر فنی گل گهر اجازه جدایی به او نمی‌دهد و به این ترتیب علیزاده هم نمی‌تواند در نیم فصل دوم به جمع شاگردان اوسمار ویرا اضافه شود.

پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی در لیست خود دارد و در صورتی که مهاجم دیگری به جمع سرخ‌ها اضافه نشود مدیران باشگاه برای پُر کردن خلأ سرلک به فکر جذب بازیکن خارجی در این پست باشند.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مبلغ مالیات قرارداد بوژیدار رادوشوویچ بسته است و هنوز سرخ‌ها اقدامی برای باز کردن آن نکرده‌اند و تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته باشد آنها نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند.

2636