شرالدو بکر، تنها دستاورد آلگواسیل از پنجره نقل و انتقالات

شرالدو بکر، تنها دستاورد آلگواسیل از پنجره نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - رئال سوسیداد، پنجره نقل و انتقالات ژانویه را با فروش مهاجم ساحل عاجی خود و یک خرید جدید به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، ایمانول آلگواسیل در این فصل با بودجه کمتری نسبت به رقبای خود در لالیگا کار خود را پیش برده، اما علیرغم این موضوع، شاگردان این مربی اسپانیایی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و دوباره برای صعود به جمع چهار تیم برتر تلاش می‌کنند. ایمانوئل آلگواسیل فصل گذشته رئال سوسیداد را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و آنها اکنون در دور یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه، در فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت.

آلگواسیل به دنبال این است که با جدایی محمدعلی چو و پیوستنش به نیس فرانسه و خریداری شرالدو بکر از یونیون برلین، تیمش را برای رقابت‌های فشرده این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در آمادگی کامل نگه دارد. با این حال، آلگواسیل تا ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تلاش می‌کرد تا بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرد. 

فابریتزیو رومانو، کارشناس مشهور نقل و انتقالات، مدعی شد که آنها در صدد جذب برایان گیل، وینگر اسپانیایی تاتنهام بودند اما احتمالا به دلیل عدم وجود بودجه کافی این بازیکن را از دست دادند.

1369