امیدواری لیورپول به تمدید قرارداد با ستاره خط دفاع

امیدواری لیورپول به تمدید قرارداد با ستاره خط دفاع

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول امید زیادی دارد تا بتواند برای تمدید قرارداد با ترنت الکساندر آرنولد به توافق برسد.

به گزارش فوتبالی، ترنت الکساندر آرنولد یکی از مهم‌ترین بازیکن‌های لیورپول در چند فصل اخیر بوده است. او نقش تاثیرگذاری در ترکیب یورگن کلوپ داشته و حالا مدیران باشگاه قصد دارند برای تمدید قرارداد او تلاش کنند. آن‌ها آرنولد را یکی از ستاره‌های لیورپول در آینده بلندمدت می‌بینند.

به گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، لیورپول تا حد زیادی از انعقاد قرارداد دوباره با ترنت الکساندر آرنولد مطمئن است. نمایندگان بازیکن انگلیسی در ماه‌های اخیر جلساتی با مدیران باشگاه برگزار کردند.

مدافع-هافبک 25 ساله قرمزهای مرسی ساید مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی، از جمله بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته اما تمایل دارد در لیورپول بماند.

لیورپول اگر می‌خواهد در بالاترین سطح رقابت کند و جام‌های مهمی را در فصل‌های آینده کسب کند، باید بازیکنان باکیفیت و آینده‌دار خود را حفظ کند. این مدافع تا تابستان 2025 با لیورپول قرارداد دارد و از بازیکنان کلیدی لیورپول در آینده است.

انتظار می رود این مدافع پس از نهایی شدن قرارداد جدید به یکی از گران‌ترین بازیکنان تیم از حیث دستمزد تبدیل شود. او احتمالاً بیش از 200 هزار پوند در هفته درآمد خواهد داشت. این بازیکن 25 ساله از نظر مدیران لیورپول با توجه به عملکردش در فصول اخیر مستحق افزایش دستمزد است.

هواداران او را رهبر لیورپول در آینده می‌بینند و می‌خواهند یک روزی او را به عنوان کاپیتان تیمشان ببینند، چون او از دوران بچگی برای تیم قرمزپوش شهر لیورپول بازی می‌کرده و از محصولات آکادمی لیورپول به شمار می‌رود.

1428