ستاره بارسلونا برای المپیک 2024 فرا خوانده می‌شود

ستاره بارسلونا برای المپیک 2024 فرا خوانده می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پدری یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای چند فصل اخیر بارسلونا بوده است که تاثیر زیادی در قهرمانی فصل گذشته تیمش در لالیگا داشت.

به گزارش فوتبالی، پدری در آغاز سال 2024 پس از مصدومیت‌های پرتعداد و پی‌درپی‌ای که تحمل کرد به میادین بازگشت و حالا کادر فنی و کادر پزشکی بارسلونا از او مراقبت می‌کنند تا دوباره دچار مصدومیت نشود. ژاوی در بازی‌های اخیر در نیمه دوم او را تعویض کرد تا فشار زیادی به بدنش وارد نشود.

رسانه‌ها اعتقاد دارند بدن او توانایی تحمل فشار زیاد را ندارد و به هنگام خستگی به راحتی آسیب می‌بیند. هواداران بارسا اعتقاد دارند او باید برنامه‌های بدنسازی خود را با دقت بیشتری پیگیری کند و سبک زندگی حرفه‌ای‌تری داشته باشد.

اما بسیاری از هواداران، علت مصدومیت‌های متوالی او را بازی‌های متعددی است که در فصل اول حضورش در بارسلونا انجام داد. ستاره خط هافبک بلوگرانا، در اولین فصلش در بارسا، 52 بازی انجام داد و بعد از آن، به اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت‌های یورو 2020 ملحق شد و یکی از ارکان اصلی لاروخا بود. او به همراه تیم ملی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و بعد از آن، به تیم ملی المپیک اسپانیا اضافه شد و در آن تورنمنت نیز تا دیدار نهایی پیش رفت.

همه این‌ها باعث شد تا پدری 18 ساله در اولین فصل حضورش در یک لیگ بزرگ، بیش از 70 بازی انجام دهد که باعث شد عضلاتش تا حد زیادی دچار فرسودگی و خستگی شوند.

حالا نشریه اسپانیایی اسپرت مدعی شده است که ممکن است پدری دوباره برای تیم ملی المپیک فراخوانده شود و به همراه این تیم به پاریس برود. این در حالی است که پدری یکی از اعضای تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 هم هست و باید دید یک بار دیگر سناریوی سال 2021 برای او تکرار می‌شود یا خیر؟

1428