آخرین خبر درباره جدایی احتمالی بنزما از الاتحاد

آخرین خبر درباره جدایی احتمالی بنزما از الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما پس از موافقت با ماندن در الاتحاد تا پایان این فصل، هفته آینده به عربستان می‌آید و به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال مادرید و بازیکن فعلی الاتحاد عربستان که در تعطیلات زمستانی خود به سر می‌برد، اخیرا به دلیل بی‌خبر رفتن از عربستان به شدت مورد هجوم انتقادات قرار گرفت و شایعات حول محور جدایی او از این باشگاه عربستانی قوت گرفته بود، اما با وجود همه این شایعات، این مهاجم فرانسوی هفته آینده به تمرینات الاتحاد برمی‌گردد و به جمع هم‌تیمی‌هایش در این تیم اضافه خواهد شد.

پس از مذاکرات با مارسلو گالاردو، سرمربی تیم الاتحاد، بنزما اکنون دوباره به تیم معرفی خواهد شد. از آنجایی که الاتحاد از سال 2023 برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ ناموفق بوده، تمرکز این تیم بر روی بازی امروز در رقابت‌های جام حذفی عربستان و در مقابل الفیصلی و دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در اواخر این ماه است.

کریم بنزما ممکن است در دیدار روز چهارشنبه هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل الطائی حضور نداشته باشد، اما به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان به کمک تیم خواهد آمد.

1369