واکنش مدیر مس رفسنجان به فسخ قرارداد شیمبا؛ از او و تیم جدیدش شکایت می‌کنیم!

واکنش مدیر مس رفسنجان به فسخ قرارداد شیمبا؛ از او و تیم جدیدش شکایت می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر باشگاه مس می‌گوید فسخ قرارداد شیمبا به صورت غیرقانونی صورت گرفته و باشگاه مس از این بازیکن و باشگاه مذاکره کننده شکایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شیمبا قرارداد خود را با مس رفسنجان فسخ کرده تا در نیم‌فصل دوم برای تیم دیگری بازی کند.

این خبر در حالی منتشر شده که مدیر باشگاه مس در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم، مدعی شده فسخ قرارداد این بازیکن به صورت غیرقانونی صورت گرفته و مهاجم برزیلی توسط برخی از افراد تحریک شده است.

نادر فتح‌اللهى، مدیر مس در این زمینه می‌گوید: «از نظر ما به دلایل کاملاً مشخص و مستند فسخ قرارداد شیمبا غیر قانونى بوده و یک تخلف مشخص از سوى برخى افراد است. شیمبا بازیکن خوب و با اخلاقى است اما متأسفانه برخى او را تحریک کردند که به شکل غیر قانونى دست به چنین اقدامى بزند.»

فتح‌اللهی در ادامه از مکاتبه با سازمان لیگ خبر داده و می‌گوید از خود شیمبا و هر باشگاهی که با او وارد مذاکره شود، شکایت خواهند کرد: «ما با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و این موضوع اعلام شده که مراحل قانونى فسخ انجام نشده و هر باشگاهى براى مذاکره یا امضاى قرارداد با شیمبا وارد عمل شود از خود بازیکن و تیم جدید شکایت مى‌کنیم که اگر این تخلف از جانب باشگاه آگاهانه باشد موجب جریمه و محرومیت خواهد شد.»

7474