پیروزی اینترمیامی مقابل منتخب هنگ کنگ در غیاب ستاره‌ها

پیروزی اینترمیامی مقابل منتخب هنگ کنگ در غیاب ستاره‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - اینترمیامی در یک بازی دوستانه و در غیاب بزرگان، موفق شد منتخب هنگ کنگ را شکست دهد. 

به گزارش فوتبالی، امروز در دیداری دوستانه دو تیم اینترمیامی و منتخب هنگ کنگ به مصاف هم رفتند و با وجود تساوی 1-1 دو تیم تا پایان نیمه اول، در نهایت آمریکایی‌ها موفق شدند با نتیجه 4 بر 1 آسیایی‌ها را شکست دهند. در این بازی دوستانه، جراردو مارتینو، سرمربی اینترمیامی تصمیم گرفت تا چهار ستاره خود یعنی، لیونل مسی، لوئیس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را جهت حفظ آمادگی جسمانی این بازیکنان روی نیمکت قرار دهد.

بازیکنان اینترمیامی که برای انجام چند بازی دوستانه و به ویژه برای دیدار با النصر عربستان و رویارویی دو ابرستاره تاریخ فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و همچنین برای آماده شدن جهت شروع فصل جدید رقابت‌های MLS به آسیا سفر کرده بودند، در بازی مقابل النصر، بازی را با دریافت 6 گل واگذار کردند، اما این دیدار چنگی به دل تماشاگران نزد، به این دلیل که کریستیانو رونالدو قبل از این دیدار مصدوم شده بود و حضور در این بازی را از دست داد و دنیای فوتبال همچنان باید منتظر آخرین رویارویی مسی و رونالدو بماند. 

اینترمیامی در دیدار مقابل منتخب هنگ کنگ ابتدا با یک گل جلو افتاد اما شرقی‌ها بازی را به تساوی کشانده و تا پایان نیمه اول این نتیجه را حفظ کردند. نیمه دوم اما نیمه غربی‌ها بود و در نهایت یانکی‌ها موفق شدند با به ثمر رساندند 3 گل دیگر، از این بازی با نتیجه 4 بر 1 و به عنوان تیم برنده خارج شوند.

اینترمیامی روز چهارشنبه مقابل ویسل کوبه ژاپن به آماده‌سازی خود برای فصل جدید ادامه می‌دهد. آنها سپس با باشگاه قدیمی مسی، نیولز اولد بویز در روز جمعه 16 فوریه بازی خواهند کرد.

1369