پنالتی زن؛ دردسر بزرگ مریم ایراندوست در این فصل

پنالتی زن؛ دردسر بزرگ مریم ایراندوست در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی، هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان دیروز به پایان رسید. اتفاق مهم این هفته شکست شاگردان مریم ایراندوست در شهرداری سیرجان مقابل ملوان بود. جایی که آن ها باز هم پنالتی خراب کردند.

به گزارش فوتبالی، با شروع دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران، تنور این مسابقات دوباره داغ شد. مهم ترین دیدار هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر زنان، بین ملوان و شهرداری سیرجان برگزار شد. سیرجانی ها در این مسابقه در حالی شکست خوردند که آن ها برای سومین بار در این فصل پنالتی از دست دادند.

دیدار ملوان و شهرداری سیرجان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی که با نتیجه صفر صفر دنبال می شد، با اعلام پنالتی برای شهرداری سیرجان می رفت که نتیجه به نفع سیرجانی ها تغییر کند اما فاطمه امینه برازجانی این پنالتی را از دست داد تا بهترین فرصت گل زنی سیرجانی ها از دست برود. 

اما خراب کردن پنالتی در تیم این فصل مریم ایراندوست اتفاق تازه ای نیست. آن ها اولین بار در هفته دوم لیگ برتر مقابل فرا ایساتیس شیراز صاحب یک پنالتی شدند که افسانه اقبال آن را از دست داد. هر چند که سیرجانی ها در آن دیدار پیروز شدند تا این پنالتی به چشم نیاید.

شهرداری سیرجان در هفته چهارم هم مقابل خاتون بم در حالی صاحب یک پنالتی شد که بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می شد اما ملیکا متولی این پنالتی را از دست داد تا شاید یکی از مهم ترین پنالتی های فصل از دست رفته باشد. پنالتی ای که می توانست سرنوشت جدول را تغییر دهد.

مریم ایراندوست برای اینکه در ادامه فصل از عدم گلزنی بازیکنانش در زدن پنالتی ضربه نخورد حتما چاره ای اندیشیده است تا در پایان فصل حسرت این پنالتی ها را نخورد.

6001