توماس توخل، عذرخواهی دیتمار هامان را نپذیرفت!

توماس توخل، عذرخواهی دیتمار هامان را نپذیرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ پس از عذرخواهی دیتمار هامان، هافبک سابق لیورپول و باواریایی‌ها، عذرخواهی او را نپذیرفت.

به گزارش فوتبالی، اوایل هفته گذشته پس از اینکه توماس توخل از لالیگا و علاقه‌اش به مربیگری در این لیگ صحبت کرده بود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. توخل این علاقه خود را دقیقا پس از انتشار اخباری مبنی بر جدایی ژاوی از بارسلونا در پایان فصل عنوان کرد که این ذهنیت را برای همه ایجاد می‌کرد که شاید با این کار، برای جانشینی ژاوی اعلام آمادگی کرده است. 

دیتمار هامان، هافبک سابق لیورپول و باواریایی‌ها به شدت به این اظهارات توماس توخل واکنش نشان داد و از او انتقاد کرد، اما خیلی سریع از موضع خود عقب‌نشینی کرده و از سرمربی بایرن مونیخ عذرخواهی کرد. با این حال، توخل گفت که به هیچ عنوان چنین اظهارات غیر واقعی را نمی‌پذیرد و این در حالی بود که هامان و توخل در اوایل این فصل نیز با هم درگیری‌هایی داشتند.

به نظر می رسد سرمربی سابق چلسی چندان اهمیتی نمی‌دهد که هامان عذرخواهی کرده است. بایرن در حال حاضر در موقعیتی حساس و در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار دارد و تنها دو امتیاز کمتر از بایر لورکوزن شکست‌ناپذیر فاصله دارد و بازی بعدی آنها که مقابل شاگردان ژابی آلونسو است، قطعا یکی از بزرگترین دیدارهای بوندسلیگا به شمار رفته و به عبارتی تعیین‌کننده قهرمان این لیگ حساب می‌شود. پیروزی در این دیدار حساس برای توخل و شاگردانش بسیار حائز اهمیت است، چرا که آنها مدعی عنوان قهرمانی هستند اما در این فصل، بایر لورکوزن رقیب سرسختی نشان داده و قصد دارد که به سلطه باواریایی‌ها در بوندسلیگا خاتمه دهد.

1369